OKAN SERBES’in TEPKİSİNİ SUPRA’yla Ölçtüm (sonra Bacak İdmanı)

  • Tarixində dərc edildi 2 ay əvvəl

    UNSATISFIED - Ege Fitness

    Müddəti: 16:58

    En cok istediginiz bulusmalardan birisi olan Okan ile en sonunda gorustuk, cok candan ve acayip misafirperver, insanlarin iyiligini dusunen bir dostumuzdu. Sizler sayesinde iyiki boyle bir dost kazanmisim.
    Stay UNSATISFIED !!
    KANALIMIZA Aylık sadece 7.5tl'ye DESTEK ÇIKABİLİRSİN!!
    azfun.info/flow/cxfwrMPiJU47se3xpdrpQwjoin
    Giydigim Butun Urunleri, TEK Temin Edebilceginiz Site:
    www.unsatisfiedgear.com
    Muzikleri kullandigim kanallar:
    azfun.info
    azfun.info/flow/2KSfhAyiSYGBvaLbH_77zA
    azfun.infofeatured

UNSATISFIED - Ege Fitness
UNSATISFIED - Ege Fitness

Sonraki video ne olsun? A. Orlando’da 1 gunumuz nasil geciyo? (Baran ve Okanla) B. Aşırı daşak bir antrenman yaptık (Baran ve Yağız Hoca’yla) C. Orlando da hemen tavladığım bi kızın supra’da tepkisini aldım D. Ünlü Rap videolarında oynamış mankenle Bacak idmanı (3. Bacak değil) E. Clean Bulk nasıl yapıyorum

2 ay əvvəl
asdasd asdasd
asdasd asdasd

E

2 ay əvvəl
asdasd asdasd
asdasd asdasd

E

2 ay əvvəl
asdasd asdasd
asdasd asdasd

E

2 ay əvvəl
asdasd asdasd
asdasd asdasd

E

2 ay əvvəl
asdasd asdasd
asdasd asdasd

E

2 ay əvvəl
Ernesto
Ernesto

8:39 o nasıl bi makas lan öyle :DD

9 gün əvvəl
Yusuf Karagülle
Yusuf Karagülle

Arkaya bakınca nasıl makasa girdiğini anlıyorsun

12 gün əvvəl
Murat Keskin
Murat Keskin

Senle gormek istedigimiz kisi ANIL GULER...

22 gün əvvəl
Hiamersin
Hiamersin

2 efsane yan yana

Ay əvvəl
murat kaya
murat kaya

Ege fitnes ın kalçası daha güzel göründü bana.....

Ay əvvəl
Enes Şakar
Enes Şakar

turkyeet le buluş

Ay əvvəl
Zonguldaklı 67
Zonguldaklı 67

Dk 3:00 şekerin kafasi yukseliyo bisey düşündüğün den falan degil ;)

Ay əvvəl
Erkan KARA
Erkan KARA

TÜRK,ün gücü iki kral👑👑💪💪🇹🇷🇹🇷

Ay əvvəl
ECRİN & HAMİT
ECRİN & HAMİT

Fit travel

Ay əvvəl
panic
panic

Anıl güler ve oğuz kutman la buluş abi

Ay əvvəl
yiğit kerim onur
yiğit kerim onur

06:38 nude alınca benim çavuş

Ay əvvəl
Bünyamin Özdemir
Bünyamin Özdemir

Okan SERBES sonunda t yok

Ay əvvəl
Eylül Akbaba
Eylül Akbaba

Ada Yalçın ve Gökhan Banabak' la video gelsinnnn

Ay əvvəl
world of funny animals
world of funny animals

Seviliyorsun reis

Ay əvvəl
ismail kılıç
ismail kılıç

Türkün dostu Türktür tebrikler .

Ay əvvəl
Cihan Kuba
Cihan Kuba

sen hayatında hiç kaza yapmamışsın belli bu hareketlerinden

Ay əvvəl
Gürkan Altındaş
Gürkan Altındaş

İbrahim turan la buluş

Ay əvvəl
Jr 3enJamin
Jr 3enJamin

Reis Anıl güler'le sarar ayrı bi ortam olur

Ay əvvəl
Arsmen
Arsmen

Kardeşim önemli olan yarışıp yarışmamak değil bi anda hayvan ve çocuk atlasa veya başka yetişkin genç hayaleri olan kişileri hayatını kaydıra bilirsin veya felç kalabilir sen ölmesin belki ama onlar can verebilir şehir içinde değilde otoban gibi hız yapabileceğin yerlerde yapman doğru olur kendini düşünmüyorsan çevrendeki kişileri düşün

Ay əvvəl
Ramo Ramo
Ramo Ramo

👍👍👍👍👍

Ay əvvəl
Batuhan Uncu
Batuhan Uncu

Abi Anıl Güler le buluş kesinn

Ay əvvəl
faruk yaşar
faruk yaşar

Yolu Çek yolu

Ay əvvəl
Adem Baba
Adem Baba

Anıl gülerle buluş

2 ay əvvəl
Serkan Karaca
Serkan Karaca

bi maske takın oğlum. :)

2 ay əvvəl
Part Time
Part Time

Gökhan önerin senin enerjine ihtiyacı olabilir ege anıl güler ilede bir video izlemek zevkli olucaktir

2 ay əvvəl
veli dagli
veli dagli

BAY silahla MUTLAKA buluşmalısın. :D

2 ay əvvəl
halil demirci
halil demirci

ege kanka kizlarla gelsin bu araba videolari

2 ay əvvəl
Gökan Gökbulut
Gökan Gökbulut

Kanka Bu İdman’ı yaparak Kaç Kalori Yakabiliriz?

2 ay əvvəl
Liberty WALK
Liberty WALK

Bende sandım mk4 big turbo. Meğerse bmw sürüyormuş

2 ay əvvəl
Burak Alyanak
Burak Alyanak

İlkay zamanlı ile buluşmanı istiyorum 😂😂👍🙏🙏

2 ay əvvəl
adem tatbak
adem tatbak

the fastes turks le buluş efsane yarışlar yapıyorlar

2 ay əvvəl
Deve Tuncay
Deve Tuncay

Beyler Ege ne iş yapıyor

2 ay əvvəl
Orben Yenenc
Orben Yenenc

Fastest Turks ibo abiyle bulurmusun drag yarislarina katiliyor herkesi kamciliyor gururumuz

2 ay əvvəl
Akın Bey
Akın Bey

Anıl güler

2 ay əvvəl
MERT MESENEZ
MERT MESENEZ

Kanalımdaki videoları izlemeyen VAR MI ?

2 ay əvvəl
Yücel Tor
Yücel Tor

TURKYETT ILE BULUSMA YAP ABI

2 ay əvvəl
Alperen Kuzulu
Alperen Kuzulu

Adeta Pump etkisini arttıran motivasyon videolarıma kanalımdan ulaşabilirsiniz🤗

2 ay əvvəl
Han Admiraldus
Han Admiraldus

Batıkan altıntaşla buluşsun diyenler beğensin beyler

2 ay əvvəl
Furkan Yıldız
Furkan Yıldız

Okan kendi işini kurmuş falan da ege ne yapıyor bilen varmı ?

2 ay əvvəl
Deniz Taylan Özel
Deniz Taylan Özel

Merhabalar , Müzik sektöründeyim 4 yıldır güzelce çalıp söylüyorum , Ege abiye destek olduğumuz gibi banada destek olurmusunuz , şimdiden teşekkür ederim .

2 ay əvvəl
Ersan Oskan
Ersan Oskan

Bro seneye yanındayım kısmetse şu kızlara yazma olayında efsanesin arada yapta bizde burada kopalım gülmekten 👍😆

2 ay əvvəl
Ego
Ego

Abi şu videoda 1 tane kamerada üstten yolu çekse varya tadından yenmez

2 ay əvvəl
Pigosa
Pigosa

Savaş cebeciylr buluş kanka

2 ay əvvəl
Boynuzlu Baykuş
Boynuzlu Baykuş

Anıl Güler le buluş abi

2 ay əvvəl
Yusuf Keser
Yusuf Keser

Videoda sanki olmamasi gereken bişi var tam ayıkamadım 😀

2 ay əvvəl
Mahir Artun
Mahir Artun

Anıl Güler ile buluşun makara döner

2 ay əvvəl
Efe Uğur
Efe Uğur

yolu çek yolu

2 ay əvvəl
VATAN SEVER
VATAN SEVER

ikinizide çok seviyoruz hep öyle dost kalın🇹🇷🤗🤗

2 ay əvvəl
Leonardo
Leonardo

Okan Serbes'e Toyota Supra Şoku

2 ay əvvəl
Okan Aksoy
Okan Aksoy

Adam bize video çekerken bize benzedi dangergral

2 ay əvvəl
Myumyun Zekir
Myumyun Zekir

Yorum atim 😀

2 ay əvvəl
Pascolo 7
Pascolo 7

Sırf Okan için izledim

2 ay əvvəl
velijandro
velijandro

olum altyazilar niye alakasiz asdjkhf

2 ay əvvəl
Eren Cirak
Eren Cirak

oyyy abi honda nasıl yattı aşşağı

2 ay əvvəl
erkan akkus
erkan akkus

anil guler

2 ay əvvəl
Ferhat Koçak
Ferhat Koçak

Denizbody ile buluş abi

2 ay əvvəl
Emre Sebin
Emre Sebin

Grup Kolpaçino Amerika Tayfası Paso Böyle

2 ay əvvəl
Emin mevlüt Kanat
Emin mevlüt Kanat

Ege'nin eşofmanlar 🔥

2 ay əvvəl
ElvisPresley
ElvisPresley

Abi Esnaf Lokantasına gidin pilav üstü kuru yiyin

2 ay əvvəl
Batu 1907
Batu 1907

İlkay zaman ile buluşur musunuz

2 ay əvvəl
jeclor james
jeclor james

Kıbrısa beklerim elimde e93 3.35i bmw var onuda test edebilirsin (tehlikli sürmeden)🤣 sonra güzel bir spor idman yaparık

2 ay əvvəl
Dinçer Olgun
Dinçer Olgun

Turbo patlamaz arkadan :)

2 ay əvvəl
Bugra Keller
Bugra Keller

8:40

2 ay əvvəl
••••••
••••••

Anıl Güler 🙃

2 ay əvvəl
varane
varane

Anıl Gülerle buluş abi

2 ay əvvəl
___Setup___
___Setup___

Guzel video

2 ay əvvəl
ıhlıı 41
ıhlıı 41

Oğuz kutmanla buluş amerikada. Oda

2 ay əvvəl
Thomas Shelby
Thomas Shelby

Ege bi türkle aynı arabada olunca amcaoğluna baglamış , konusma tarzı , tepkileri vb shsjsjsjdjkdjff

2 ay əvvəl
Thomas Shelby
Thomas Shelby

5:05

2 ay əvvəl
Efe Yüncüoğlu
Efe Yüncüoğlu

Abi İlkay Zamanla sınırsız et restorantina gidin

2 ay əvvəl
EL.Chubby
EL.Chubby

kendi isini kur IDRIS ustayla bulus bro

2 ay əvvəl
EL.Chubby
EL.Chubby

gordunuzmu arkadaslar Egenin arabasina bindim

2 ay əvvəl
F 18 superhornet cer
F 18 superhornet cer

hizli yasa genc ol cesedin yakisikli olsun modunda egefitnes !

2 ay əvvəl
Boray Yildiz
Boray Yildiz

Okan serbes ege fitness duosu manita avına çıksın artık

2 ay əvvəl
Boray Yildiz
Boray Yildiz

Okan en az yarım kilo sıçtı altına

2 ay əvvəl
Anıl Türer
Anıl Türer

Bu ikili cok iyi keşke hep bu ikiliden vidio gelse

2 ay əvvəl
Keşanlı x
Keşanlı x

ege abi ordan bana ekran kartı alırmısın nvıda 3090 burda çok pahalı instagram: bariskvk22

2 ay əvvəl
tuncay tuncayy
tuncay tuncayy

Ege okan da hiçbirşey yok ,hic gerçek body building idmanları yapmamış sanirim.Normal siradan bir fizigi var,ona biraz tiyo ver knka..

2 ay əvvəl
Video Training
Video Training

Anil gulerle gorus knka

2 ay əvvəl
Nakfur Karfun
Nakfur Karfun

Bela BoyZ ☠️☠️

2 ay əvvəl
سArcobalen
سArcobalen

harika video bro ikinizi de severek izliyordum

2 ay əvvəl
Oğuzhan Ulutürk
Oğuzhan Ulutürk

Süper ikili

2 ay əvvəl
kkesttekk03
kkesttekk03

Yok mu Amerika da bi Türk zirvesi? Bütün Türk Ytuberlar?

2 ay əvvəl
xxgufes s.
xxgufes s.

12:20 Anıl güler

2 ay əvvəl
Yusuf Enes Uygur
Yusuf Enes Uygur

Allah rızası için Anıl Gülerle de buluşun. Siz üçünüz buluşursanız ABD yi dağıtırsınız lütfen buluşun

2 ay əvvəl
Yusuf Enes Uygur
Yusuf Enes Uygur

Yıllardır ikisinide takip eden birisi olarak buluşmalarını bekledim.

2 ay əvvəl
Mustafa ÖRS
Mustafa ÖRS

Kanalımda müzik yapıyorum dinlemek isterseniz buyrun 🙏

2 ay əvvəl
furkan arslan
furkan arslan

Gökhan öner le buluş abi

2 ay əvvəl
metmet köse
metmet köse

gökhan oner e gidin abi +1 leyin

2 ay əvvəl
SuperMann35
SuperMann35

Okan SERVİS fkfkfkdkdk

2 ay əvvəl
HazarD
HazarD

Abi antrenman kısımlarına şarkı koy yav gaza gelelim :D

2 ay əvvəl
Doğada Kal
Doğada Kal

Kesinlikle anıl güler le bulusman lazım Ege çok kafa adamdır eski fittnesçılardandır

2 ay əvvəl
Alihan Çakır
Alihan Çakır

ege: turboyu duyuyo musun kanka okan: ha duydum bam diye patladı arkada

2 ay əvvəl
ayhan
ayhan

İki keko yan yana gelmiş!

2 ay əvvəl
Fatih Eren
Fatih Eren

Arkadaşlar ben 15 yaşındayım ve kilo sorunu yaşıyorum ve karbonhidrat kullanmayı düşünüyorum bir zararı veya yan etkisi olur mu?

2 ay əvvəl
kuka jvolk
kuka jvolk

taner sinsin amerika şubesi

2 ay əvvəl
ineffablesky
ineffablesky

daha fazla video gelsin diye yorum atıyorum çünkü içerik çok güzel

2 ay əvvəl
Kaan Akçay
Kaan Akçay

Türkiyeye geri dönmeyi düşünüyormusun?

2 ay əvvəl
Ahmet çağlar
Ahmet çağlar

07:12 ADAMI LAF KONUŞTURMDIN BE KOÇERO.OKAN ADAMDIR.EGE SONRADAN GÖRME NİGGA.!!

2 ay əvvəl

İrəli

TOYOTA SUPRA'YLA BARAN KALAYCI’nın TEPKİSİNİ ÖLÇTÜM..

21:04

BARAN KALAYCI’YLA SIRT ANTRENMANI !! (Challenge İçerir)

16:40

Kerimcan Durmaz - Peşimde (Official Video)

3:26

Masumiyet 1. Bölüm

2:1:31

Masumiyet 1. Bölüm

Masumiyet

Baxış 4,8M

$300’a BMW M4 KİRALAYIP 2 EFSANE GÜN GEÇİRDİM!! (vLOG)

21:09

ARKADAŞIM PORSCHE’MDE PANİK ATAK GEÇİRDİ :((

14:56

ARKADAŞIM PORSCHE’MDE PANİK ATAK GEÇİRDİ :((

UNSATISFIED - Ege Fitness

Baxış 817K

Ege Fitness - Gangsta's Paradise

03:43

Ege Fitness - Gangsta's Paradise

Johnny Sins

Baxış 537K

Kerimcan Durmaz - Peşimde (Official Video)

3:26

Masumiyet 1. Bölüm

2:1:31

Masumiyet 1. Bölüm

Masumiyet

Baxış 4,8M

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm Fragmanı

1:05

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm Fragmanı

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 2,2M

ERMƏNİSTAN XƏBƏRLƏRİ (21-27 fevral)

9:01

ERMƏNİSTAN XƏBƏRLƏRİ (21-27 fevral)

Vüsal Məmmədzadə

Baxış 27K

Sen Çal Kapımı 33. Bölüm

2:8:33

Sen Çal Kapımı 33. Bölüm

Sen Çal Kapımı

Baxış 2,1M