ABD’de Sokak Yarışları ve Müthiş Dostluklar YAPTIK!! (EFSANE VLOG!!)

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    UNSATISFIED - Ege Fitness

    Müddəti: 25:56

    KANALIMIZA Aylık sadece 7.5tl'ye DESTEK ÇIKABİLİRSİN!!
    azfun.info/flow/cxfwrMPiJU47se3xpdrpQwjoin
    Giydigim Butun Urunleri, TEK Temin Edebilceginiz Site:
    www.unsatisfiedgear.com
    Muzikleri kullandigim kanallar:
    azfun.info
    azfun.info/flow/2KSfhAyiSYGBvaLbH_77zA
    azfun.infofeatured

UNSATISFIED - Ege Fitness
UNSATISFIED - Ege Fitness

Sizler Turkiyede yasayan bireyler olarak bisey sormak istiyorum!! Abd’deki dostluk mu Turkiye’deki dostluk mu? Ben Turk samimiyetini ve dostlugunu cok ozledim acikcasi 🤷‍♂️🤷‍♂️

Ay əvvəl
halıt nedır
halıt nedır

O samimiyet benim çevremde kalmadı hep çıkar ilişkisi var 🤮

4 gün əvvəl
Sm Denizcilik
Sm Denizcilik

445.YORUMU BEN YAPAYIM BİG MAN.TÜRKİYEDE DOSTLUK BİTELİ UZUN ZAMAN OLDU.AİLEN EN İYİ CEVABI SANA VERMİŞ USA E YOLLAMAKLA ZATEN .KRAL ARKADAŞIN VAR BRENDA DAHA NE İSTİYORSUN BURALARA YOLUN DÜŞMESİN GEZMEYE GEL GELMEDENDE HABER VER :D

29 gün əvvəl
Hakan Erdoğdu
Hakan Erdoğdu

abd de dostluk mu varmış gardaş?

Ay əvvəl
Ali Königsrasse
Ali Königsrasse

Tr de fesat çok aga Bilemedim şimdi

Ay əvvəl
Her Şey Yolunda
Her Şey Yolunda

Tabiki Türk dostluğu ama amerikan ve alman ekonomisinde yaşanır. Türkiye e iyi bir gelirin yoksa bok gibi hayatını yaşarsın.

Ay əvvəl
Mert Korkmaz
Mert Korkmaz

kirmizida geciyor bide senin gibi motorcu olmaz olsun

Gün əvvəl
PASHA
PASHA

Abi bak gotta live life on the edges falan diyorsun bu motor işi sakat iş kendine dikkat et çok fena çlen insanlar tanıyorum bir daha tanınmayacak hale gelen kurban olayım ben seni seviyorum çok uzun sürelerdir takip ediyorum youtube ilk giriş yaptığın zamanlardan beri kendine dikkat et seviliyorsun.

6 gün əvvəl
Barış Aktaş
Barış Aktaş

Amerika gibi bir yerde yaşamak çok isterdim (Türkiye'yi kötülemek için söylemedim iş imkanı vs) teşekkürler

9 gün əvvəl
FLEXA
FLEXA

Abi yaz icin siyah giyinirsen çok sıcak olur montun içi terlersin güneş siyahı çeker çünkü

13 gün əvvəl
Oyun Earth
Oyun Earth

Sonra neden ülkeden kaçmak istiyosun diye soruyolar

13 gün əvvəl
Essential Movies
Essential Movies

ege kameranın modeli ney kaska nasıl taktın?

15 gün əvvəl
okan uncu
okan uncu

Başkan su Quicksifreri kullan artık bırak debriyaji 🙈😁

17 gün əvvəl
Review's Doctor AFC
Review's Doctor AFC

abi yeni basladım kanalımın reklamını yaparmsın

23 gün əvvəl
Veysel Yasin ARSLAN
Veysel Yasin ARSLAN

Basma ya basma şu debriyaja

24 gün əvvəl
Erdal Taş
Erdal Taş

Abi mt9 da quickshifter var vites atarken debriyaja basmana ve gazı bırakmana gerek yok eğer araba gibi kullanırsan contalar gg olur

24 gün əvvəl
WhyMANISALI
WhyMANISALI

Motorunda Quickshifter var debriyajsız vites değiştirme onu kullan ve motorun enjeksiyonlu

27 gün əvvəl
X MUSIC TV
X MUSIC TV

hayatta yapman gerekenler listesinde motordan sonra ufak bi tekne alıp büyük balıklar tutmak yokmu yani :D

28 gün əvvəl
Janberd Yıldız
Janberd Yıldız

Motorunda quickshifter var vites artırken debriyaj kullanmana gerek yok sadece vitesi düşürürken kullan. Bot olarak motor sürücüleri için üretilenlenlerden al ince burunlu bilek destekli.

29 gün əvvəl
Semih Der
Semih Der

Abi quicshifter yapsan daha fazla fark atcan

Ay əvvəl
Nail A.
Nail A.

Reis EHLİYETİ NE KADAR ZAMANDA ALDIN

Ay əvvəl
Ali Mert Şahin
Ali Mert Şahin

20:10 kral be

Ay əvvəl
ŞAHİN İLHAN
ŞAHİN İLHAN

Adamımmmsınnn kankaaaa Bende alacammm lannn yetetrrr yeterrr çokkk sıklıdımmmm mt 9 delisiyimmmm bende Para biriktirip alacagımmm

Ay əvvəl
Burak Emre Turk
Burak Emre Turk

Ege fitness ve hüneerleri

Ay əvvəl
Caner Erdoğan
Caner Erdoğan

Adamın arabasının kaputu dank diye kapatman peki? :D

Ay əvvəl
İlhan Hesenov
İlhan Hesenov

25:24 bir kahraman gibi yardım edib yok oldu😂

Ay əvvəl
atakan Demirel
atakan Demirel

Egzos taktiginda. Motordaki gücü hissedeceksin

Ay əvvəl
The Flash
The Flash

Ege abi siyah eski kaskı hediye edebilir misin hayırlı olsun şimdiden ehliyet 🤗🤗

Ay əvvəl
utraBB
utraBB

ege: ehliyet almaya ehliyetsiz geldik

Ay əvvəl
sefa demir
sefa demir

Debriaja basmadan vites degiştir yoksa iş alacan başına

Ay əvvəl
QuanteX
QuanteX

Motorda quick shifter yokmu niye debriyajla atıyon ege bey :D

Ay əvvəl
mertcan balkan
mertcan balkan

Ege abi gözünü seveyim artık 1080p60 kare gösteren bir kamera al gözlerim kanıyor izlerken :(((((( İzmirden Nevadaya selamlar dikkatli sür

Ay əvvəl
Furkan Türkmen
Furkan Türkmen

Ege reis motorun keyfi başka tabi arabaya benzemiyo bir tutku bir zevk lakin dikkat et motor da şase sensin reis kendine dikkat et

Ay əvvəl
sutay tunçel
sutay tunçel

ben abi

Ay əvvəl
YgZ EerieliKing
YgZ EerieliKing

abi motora quickshifter al bence daha rahat sürersin

Ay əvvəl
gm t
gm t

cidden abd hayat var

Ay əvvəl
Abdullah kılıçaslan Yavuz
Abdullah kılıçaslan Yavuz

20:01 donald trump reyis konuşuyor susun

Ay əvvəl
SeyiR DeFTeRi
SeyiR DeFTeRi

acilen egzoz yap :).. kerem a heronun mt9 videolarına bak o egzozun aynısını yap..sinek sesi gibi şuan ses canavara anti depresan vermişin gibi ses çıkarıyor yahu..

Ay əvvəl
Emre
Emre

çok doğalsın bro girişken adamsın çekinmiyorsun hiç süper

Ay əvvəl
Erdem Tümkaya
Erdem Tümkaya

7:10 o motorda karbüratör yok enjeksiyon var

Ay əvvəl
Mjolnır
Mjolnır

Ktm superduke 1290 yakışır bence bi düşün

Ay əvvəl
Orkungt Yalman
Orkungt Yalman

Ege biraz yavas kullan kurallara uy 1,000,000 gormeden gidecen valla

Ay əvvəl
M B
M B

25:27 süper kahraman ege şehirde halka yardım ederken görüldü.

Ay əvvəl
Yunus Emre Sarıbaş
Yunus Emre Sarıbaş

Abi motorsiklet soğukken gaz verme

Ay əvvəl
Mehmett ali
Mehmett ali

Abi diger videoda racing dener misin r6 veya 600rr

Ay əvvəl
KERLY SAVE ME
KERLY SAVE ME

6:12 Abi bende niye batmıyo bu diyodum saol valla hallettik sonunda

Ay əvvəl
ali royfan
ali royfan

👍 👍 👍 👍 👍

Ay əvvəl
ali royfan
ali royfan

👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

Ay əvvəl
M3NN0R
M3NN0R

20:10 ÖFF ASALET

Ay əvvəl
Real Deal
Real Deal

Çok eğlenceli lann

Ay əvvəl
2 Teker 1 Eren
2 Teker 1 Eren

abi arkana çok bakıyorsun kazaların çoğu bundan olur dikkatli ol

Ay əvvəl
The Turkish Rider
The Turkish Rider

böyle videolar yap, spor sikimizde değil

Ay əvvəl
Sporcu Genç
Sporcu Genç

Videoyu Atalı 2 gün oldu 1 aydır video atmiyon gibi hissettim .

Ay əvvəl
Irfan Inal
Irfan Inal

Bu motor efsane ya sadece gazla ve o konuşsun hayalimdeki motor MT-09

Ay əvvəl
2a9Murat Orhan
2a9Murat Orhan

su motora ses taktir artik!

Ay əvvəl
Altru Witch
Altru Witch

06:10 sağol abi bende ip bulamıyordum bağlamak için.

Ay əvvəl
furkan akalın
furkan akalın

Çok gzl blog olmuş herkesle muhabbet etmişsin mt 09 şakaya gelmez tcs off tekerde görmek nasip olur seni inş tekere taş değmesin kardeşim 😎 ✊🏻

Ay əvvəl
Eren Gök
Eren Gök

gerçekyten efsane vlogtu

Ay əvvəl
emay35
emay35

Mars falan uff oldu 😁😁😁 çeviri efsane

Ay əvvəl
metin güler
metin güler

Cheese burgeri paylaşıyor ya kimse sormadan icim bi fena oldu Türk her yerde Türk 🇹🇷

Ay əvvəl
ALİ Neçare
ALİ Neçare

özel cenk hoca kahvaltı

Ay əvvəl
Can Urak
Can Urak

Reis egzoz takmak yerine orjinal egzozun üstüne ufak bir delik açtırabilirsin hem maliyetsiz olur hemde çok ses çıkarmaz tatlı bir ses olur.

Ay əvvəl
Müslüm GÜRSeX
Müslüm GÜRSeX

Reis motivasyon videosu gelsin artik senin Eski motivasyon videolarini antremanlardan önce izliyirum yenileri gelsin eski videolarini ezberledim artik

Ay əvvəl
Hasan Efendi
Hasan Efendi

Reis boy uzatma egzersizler videosu yapar mısın 1.80 boy istiyommm benim yaşımdakilerde istiyordur kesin isteyenler +1

Ay əvvəl
ALİ RİZA YAĞCI
ALİ RİZA YAĞCI

Basss basss ege

Ay əvvəl
Sinem Baki
Sinem Baki

Neden basketbol oynamıyorsun? Basketbol vidosu gelsin.

Ay əvvəl
funny videos
funny videos

Takip etseniz ne olur sanki birsey kaybetmessiniz 🤗

Ay əvvəl
Apocalys İlküçü
Apocalys İlküçü

Egzozu ne zaman gorecez

Ay əvvəl
Cavidan Ceferzade
Cavidan Ceferzade

Ulan tip 1 jinokamastin olsun ameliyyat etdirmeye paran olmasin garibanin yuzu gulurmu be

Ay əvvəl
Bozkurt'S Nation
Bozkurt'S Nation

Kral AGV yi çektin hayırlı olsun sırada motorla kızı evinden aldım videosu var bence :))

Ay əvvəl
Murat Yılmaz
Murat Yılmaz

İi-cii-ii seni gerçekten ailemden biri gibi seviyorum.çok sıcakkanlısın

Ay əvvəl
Eray T
Eray T

Ege brom onlar bilerek basmıyorlar ilk tanışma olduğu için yan yana sürülür ayıp etmişsin önden giderek

Ay əvvəl
Kursat Caner aslan
Kursat Caner aslan

abi ne zaman egzoz takıyoz!!!! stay unsatisfied!!!!

Ay əvvəl
Metin Çelik
Metin Çelik

Ggwp

Ay əvvəl
Rıza Eren
Rıza Eren

market sahnesi beni bitirdi seni çılgın ege ahsghagf

Ay əvvəl
Mert Krgx
Mert Krgx

25:15 araba Egeyi görünce imana gelip çalışıyor

Ay əvvəl
TalhaK 20
TalhaK 20

Bahadır seni izliyordum sana abıne olmamışım özür dilerim 😕😕

Ay əvvəl
mehmet yılmaz
mehmet yılmaz

ege yanlış yapıyorsun abim lütfen bize bir zamanlar ege vardı dedittirme anneni bu kadar üzmeye hakkın yok yaşında ufak değil ama birşeyleri anlaman gerekiyor abim

Ay əvvəl
Hakan Çelik
Hakan Çelik

Abi bizi iyice unuttun Hani gladyatör ev hani evde ekipmanisz videolar biz seni böyle tanıdık lütfen ev ormanlarını devam ettir

Ay əvvəl
Berke Şahin
Berke Şahin

Çok sıkıntı sürüyorsun. Gidişatın hiç iyi değil. Umarım bir şey olmaz daşak adam 🙏🏻

Ay əvvəl
Her Şey Yolunda
Her Şey Yolunda

14:21 klasik Türk artistliği. Bro, yarışlarda yada trafik ışıklarında ilk kalkarken önünü kaldırarak kaldır. Biraz level atla. motor düşebilir, hasar çıkabilir. Başka külüstür bi motorla denemeler yap.

Ay əvvəl
Erdem Kaplan 35
Erdem Kaplan 35

Abi quick shifter yokmu senin motorda? Fites atman daha kolay olur

Ay əvvəl
jackal rider
jackal rider

250 cc ile virajda duman ederim seni ege :P

Ay əvvəl
Mertcan Yıldız
Mertcan Yıldız

BAS BAS BAD

Ay əvvəl
Barış 1000RR
Barış 1000RR

Adamlar hellcat'i aldıklarına pişman oldu amk lmao they must have thought they had made a mistake

Ay əvvəl
Darkness Channel
Darkness Channel

Ne zaman evleneceksin reiss?

Ay əvvəl
ssahinhd HD
ssahinhd HD

Quikshifter tak debriyaja basmana gerek kalmasın ve sesi harika 👍

Ay əvvəl
Murat Tepe
Murat Tepe

olum bi laf vardı bilirmisin hızlı giden atın boku seyrek düşermiş diye sen yakında ölürsün ben sana söylüyorum

Ay əvvəl
Deniz Toprak
Deniz Toprak

Abi Egenin yardim severligine hayranım yaa ADAN ADAMM!!!!

Ay əvvəl
Mikail
Mikail

2:58 hoca doğru söylemiş

Ay əvvəl
Deniz Toprak
Deniz Toprak

Ab bende bot giymekten hic haz etmem onun yerine çakma air jordanlari bot niyetine giyiyorum:))

Ay əvvəl
internetten nasıl para kazanılır
internetten nasıl para kazanılır

Neden motorda quick shifter kullanmıyorsun

Ay əvvəl
Berat Bicim
Berat Bicim

ruroc kask almalısın

Ay əvvəl
Furkan Erol
Furkan Erol

Yardım severlik desen var tasak desen var seviyorum seni ege fitness 🤍

Ay əvvəl
Furkan Dengiş
Furkan Dengiş

İnsanlar gerçekten çok iyi ve anlayışlı.Çok güzel ortam kurulabiliyor.Dostluk mükemmel.

Ay əvvəl
Furkan Dengiş
Furkan Dengiş

motor alıp ehliyetsiz kaçak kullanma fikri çık aklımdan!

Ay əvvəl
Mehmet Hanifi Kılçık
Mehmet Hanifi Kılçık

Güzel video

Ay əvvəl
Rifat Girgim
Rifat Girgim

Abi yds markasının botlarını tavsiye ederim ucu çelik olanlardan türk markasidir 6 aydir giyiyorum giydiğim tum spor ayakkabilardan daha rahat ve su geçirmez ayak da terletmez,kokutmaz

Ay əvvəl
ediz unal
ediz unal

Dostum vitese basmak için sol bacağına arka fren için sağ bacağına debriyaj ve ön fren için 2 kolunada ihtiyacin var o yüzden kolunu bacağını kaybetme. o kadar insan biraz daha yavaş sürmenin istiyorsa bunu senin iyiliğin için istiyorlar bende 8 senedir motor kullanıyorum ama gerçekten gereksiz risk alıyorsun sağlıcakla kal severek izliyoruz...

Ay əvvəl
Rust Cohle
Rust Cohle

şu Arap eleman kadar samimiyetsiz bir insan görmedim ben Brendan reise hakaret sunla takılıyor olması Ege'nin

Ay əvvəl
Eren KURT
Eren KURT

Hey hey hey naber youtube Egefitness işine döndü aslında her zaman götünüzdeydim

Ay əvvəl
rızacan çataroğlu
rızacan çataroğlu

Beni yanlış anlama ustam ama motorun tekeri düz bassın inşallah ama vites geçişlerin çok kötü yüksek motor seçimin doğru evet MOD lu bir motor alman çok iyi ancak quik shiftır lı bir motor da debriyajı kullanma dan da vites geçişi yapa bilirsin vitesleri gazı salmadan debriyaja basıyorsun bu yanlış bi hareket bunun sana götğürüsü debriyaj balatanı sıyırtman olur ve çok daha erken balata değiştirmen olur orjinal debriyaj takımı türkiyede 2.000 türk lirası + işçilik istiyorlar bilgine sunmak istedim... iyi sürüşler olsun motor daşım : )

Ay əvvəl
Arnold Numero Uno
Arnold Numero Uno

hatta %1lik kısım diye dalga geçiyordu nası bir adam bu ya tam primci

Ay əvvəl
Arnold Numero Uno
Arnold Numero Uno

kanka bu testo taylan niye takip ediyorsun ki bu adam her fırsatta sana sallayan birisi en son videolarında da unsgeara sallıyordu yok sırf kitlesi var diye özenmeden yapıyor taklit ediyor başka modelleri diye yani biz sana destek çıkıyoruz o adama karşı

Ay əvvəl
Yunus Emre Ahtivar
Yunus Emre Ahtivar

Abi ölmeme çalınç çek

Ay əvvəl

İrəli

Papan harda işləyir? Temanı tutanlar səs eləyin :D

0:25

KİLO VERMENİN EN BASİT YÖNTEMİ (Gorevimiz Parcala Part 2)

06:48

Çok Güzel Hareketler 2 - 70.Bölüm

2:07:54

Çok Güzel Hareketler 2 - 70.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

Baxış 3,2M

CANLI YAYIN - Falcon 9 Türksat 5A Fırlatışı

1:53:16

M3 Engine Swapped Standart M30 | Review

36:30

Night at Work | Instrumental Chill Music Mix

1:01:40

Papan harda işləyir? Temanı tutanlar səs eləyin :D

0:25

Reqsane İsmayilova - Tutdumu Yerimi (Official Video)

3:59

Kardeşlerim 2. Bölüm

2:14:32

Kardeşlerim 2. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 1,1M

Orxan Lokbatanli Şirin Duyğular Klip 2021

4:48

Orxan Lokbatanli Şirin Duyğular Klip 2021

Orxan Lokbatanli Official

Baxış 612K