SOSYETE KIZA MOTORDA KORKULU ANLAR YAŞATTIM (210KM!! )

  • Tarixində dərc edildi 20 gün əvvəl

    UNSATISFIED - Ege Fitness

    Müddəti: 16:35

    Arkadasim Jessica'yi motorumla kucuk gezdirmeye cikariyoruz!! Maceralarimizi izliyelim!!
    Stay UNSATISFIED!!
    KANALIMIZA Aylık sadece 7.5tl'ye DESTEK ÇIKABİLİRSİN!!
    azfun.info/flow/cxfwrMPiJU47se3xpdrpQwjoin
    Giydigim Butun Urunleri, TEK Temin Edebilceginiz Site:
    www.unsatisfiedgear.com
    Muzikleri kullandigim kanallar:
    azfun.info
    azfun.info/flow/2KSfhAyiSYGBvaLbH_77zA
    azfun.infofeatured

UNSATISFIED - Ege Fitness
UNSATISFIED - Ege Fitness

Boyle kiz arkadaslarimizi getirdigimiz daha cok motor videolari gelsin mi? Kanala getirdigimiz kizlara neler sormami istersiniz?!!

19 gün əvvəl
Tayfun Kansu
Tayfun Kansu

Allah aşkına yalnızken ne yapıyorsan yap ama arkanda biri varken böyle sürme! Sen dengeni sağlarsın ama arkadaki sağlamayabilir!

7 gün əvvəl
Rationss Tv
Rationss Tv

RAQUEL...

15 gün əvvəl
ahmet hakan Kaya
ahmet hakan Kaya

KOLOMBİYALI VEYA BREZİLYALI LATİN GÜZEL KIZ GETİR EGEEEEEEW HAHAAHAHAHAH

16 gün əvvəl
Her Şey Yolunda
Her Şey Yolunda

Bro. Sende farklı tiplerle kızlara şaka yap. Arabayla al kızları. Her seferinde farklı bir karakterle kızlara şaka yap. Bir gün maganda, bir gün para babası ol arap şeyhi gibi,, bir gün pimp ol yanında kız varken arabaya kizlarindan biri gelsin. bir gün kız arabadayken 5 dk isim var de yüzünde maskeyle elinde çanta ve silahla soygun yapmışsın gibi gel arabaya hızlıca sür efso olur.

16 gün əvvəl
powderof Cloud
powderof Cloud

Ege bırak kardeşim bu motor işlerini yatalak kalırsın Allah korusun. Sen akıllı adamsın bu şekilde motor kullananların kaza istatistiklerini araştır

17 gün əvvəl
Berktuğ Zengin
Berktuğ Zengin

Gopro'ya bi tane mikrofon bağlarsan sesini daha temiz alabiliriz :)

4 gün əvvəl
Abdülbaki Güney
Abdülbaki Güney

Efsane Adamsın Bize Yatırım İle Bilgiler Daha Fazla Ver Nerelerde Yatırımların Var vs

4 gün əvvəl
Xeyrula Hesenov
Xeyrula Hesenov

Ermani bul kral

5 gün əvvəl
Caner Erdoğan
Caner Erdoğan

Like buttonuna kafa attım karşim, videoların devamını bekleriz :D:D eğlendim baya emeğine sağlık, kıl kıl süren amerikalı motovlogculardan sıkılmıştım. Sonunda birisi apaçi kardeşliğine yakışır şekilde istanbulda sürer gibi amerikada sürüyor 👊 Kendine dikkat et sevgiler!

7 gün əvvəl
Onuralp Yurtcan
Onuralp Yurtcan

abi çevirileri GTA vice city i turkce yama yapan adam mı yapiyor

7 gün əvvəl
Furkan Uzunlar
Furkan Uzunlar

ABİ FENASIN HELALİN VAR YOLUN AÇIK OLSUN HER ZAMAN

7 gün əvvəl
Cevher Bilbil
Cevher Bilbil

Abi şanzımanın içinden geçtin şu vites at değiştirmeyi çalış istersen

9 gün əvvəl
Barkın Kıratlı
Barkın Kıratlı

Abi suriyeli kız tavla

9 gün əvvəl
Yorumcu
Yorumcu

Gold Digger Çek!

9 gün əvvəl
Altuğ Aksu
Altuğ Aksu

ege abi sakın Türkiye'ye gelme

9 gün əvvəl
ismail Kırvar
ismail Kırvar

Motor gücü

9 gün əvvəl
mustafa ayberk temeltaş
mustafa ayberk temeltaş

👍👍❤

9 gün əvvəl
Hakan Glbdk
Hakan Glbdk

Abi bende bildirimler kapalı ama bildirim geldi youtube seni sevmeye başladı sanarım

9 gün əvvəl
Burhan Kaya
Burhan Kaya

bu alemde teksin ege fitness ;)

10 gün əvvəl
ali akca
ali akca

Bel fıtığı olanlar için karın idman gelsin. Arkadaşlar beğenin görsün

10 gün əvvəl
Yiğithan Hasekisoydan
Yiğithan Hasekisoydan

Allaha yemin ederim ashdahslşdhıopas 8.20

10 gün əvvəl
doğukan aksoy
doğukan aksoy

bro quickshifter yokmu ?

12 gün əvvəl
Tarık Acar
Tarık Acar

- Otobana çıkmıycaz ama dimi? + EFENDİM KOÇUM?? AHAHAHAHAHA

12 gün əvvəl
Aziz
Aziz

HELAL OLSUN EGE BE

12 gün əvvəl
Umut Efe Çetin
Umut Efe Çetin

Kendi fitness salonunu aç

12 gün əvvəl
Efe Yeşil
Efe Yeşil

Bi şu yolların genişliğine güzelliğine bak bir de bizimkilere... Kafayı yicem

12 gün əvvəl
Emre Ağıl
Emre Ağıl

11:22 çok güzel içerik ama kurgulama ağabey

12 gün əvvəl
Recep Taha Ayvaz
Recep Taha Ayvaz

Dediğin olayı yaparsan güzel olur bro

12 gün əvvəl
Berke Siyahkara
Berke Siyahkara

Sarışın mavi gözlü bir Rus kızı bul abi

12 gün əvvəl
Winqs
Winqs

Kralsınn

13 gün əvvəl
Veysel Yasin ARSLAN
Veysel Yasin ARSLAN

Lan şu yollar da @KırıkPistol olsaydı ne teker yapardı be

13 gün əvvəl
YouTube Radyosu
YouTube Radyosu

Yeni bir yola çıkmaya ve bu kanalı açmaya karar verdim, bilmem ilginizi çeker mi ama 2 dakikanızı ayırıp güzel bir yorum yaparsanız çok mutlu olurum, saygılarımla.

13 gün əvvəl
Aziz Üskürdalı
Aziz Üskürdalı

Gta san andreas ta motorla gezdiğim yerler adam gerçek aksiyonu yaşıyor :)

13 gün əvvəl
オweoji??
オweoji??

abi motovloglar ayrı sarıyor devam ettt

13 gün əvvəl
Deniz Özcan
Deniz Özcan

2:00 hadi lan kızları götür sonra sizin için de lsjnks

13 gün əvvəl
Hüseyin
Hüseyin

Asyalı ablamiz Türkiye'deki motoru olanların ehliyeti var sanior oysaki hepsi ehliyetsiz çekirge suruor 😂😂

13 gün əvvəl
Hüseyin
Hüseyin

Hocam sizi canı gönülden izliyoruz iyiki varsın ege hocam❤️🙏

13 gün əvvəl
Oğuzhan Uzun
Oğuzhan Uzun

Kanka duz yola viraj demissin

14 gün əvvəl
Arda Can
Arda Can

Oradaki evlere bak ya garajlı mükemmel

14 gün əvvəl
OGUZHAN ADANIR
OGUZHAN ADANIR

biz gene izleriz bu kadar hız yapma reis

14 gün əvvəl
onur kocaman
onur kocaman

Süper soport almayı düşünüyor musun

14 gün əvvəl
Metin Bozkurt
Metin Bozkurt

Brendan Reis İle Video Bekliyoruz Reis Özledim vallaha

15 gün əvvəl
Anıl Şimşek
Anıl Şimşek

.

15 gün əvvəl
Oğuz Türkoğlu
Oğuz Türkoğlu

usta hala quick shifter kullanmıyorsun

15 gün əvvəl
Richard Thamson
Richard Thamson

15:02 krall

15 gün əvvəl
Yusuf Efe Öztürk
Yusuf Efe Öztürk

ege abi iyice Globelleştirdin artık alacağı kızın ülkesini de soruyor şüpeleniyorum insan kaçakçısı değil umarım :D (seviliyorsun ege abim )

15 gün əvvəl
Ahmet Yıldırım
Ahmet Yıldırım

"Allah yanımızda olsun, yardımcımız olsun" EGE F*CKING CINEL

15 gün əvvəl
MUHSİN YAZICIOĞLU SEVDALISI
MUHSİN YAZICIOĞLU SEVDALISI

Egee Egeee Egeee Amerikanın çılgın Türk'ü sen bu işi yapıyorsun be :))

15 gün əvvəl
Bilal Uygur
Bilal Uygur

Mt 09 gorunce aklima Kerem a hero geliyor

15 gün əvvəl
Ufuk Kazan
Ufuk Kazan

artık şu quick shifterı kullan be adam

15 gün əvvəl
Mustafa Yüksel
Mustafa Yüksel

Aslansin aslan 🦁🦁🦁

16 gün əvvəl
Mustafa Yüksel
Mustafa Yüksel

Latin getir abi yaaa

16 gün əvvəl
Alex Man
Alex Man

Butun yanığlar qonaqcaq indi onun instagramina.

16 gün əvvəl
HAPPENMAKES - Taha Tekdemir
HAPPENMAKES - Taha Tekdemir

Abi şu duruma bak. Tak bi VR gözlük 8:56 dan sonrasını izle sanki kızla yan yana gibi ol ve yalnızlığını biraz bastırmaya çalış. Aga millet yaşıyor biz izliyoruz.Şahsen ben kendi adıma konuşayım.BEN izliyorum.Sıkıldım artık a-k. Biz ne zaman harekete geçeceğiz cidden bunaldım.Neyse izlemeye devamke :D

16 gün əvvəl
Der00
Der00

Adam bizim için kızlar ile buluşuyor koca yürekli adam be

16 gün əvvəl
teoman Teoman
teoman Teoman

reis çok hızlısın sana birşey olması beni endişelendiriyor lütfen dikkat et kendine

16 gün əvvəl
Berat Acar
Berat Acar

Bi de dainese mont çektin mi o zaman manyak bi şey olursun

16 gün əvvəl
Çağrı Tükenmez
Çağrı Tükenmez

adaaaaaaaaaaam

16 gün əvvəl
lesa
lesa

Ege hadi artik güzel yenge yap bize nereye kadar kari kiz

16 gün əvvəl
Berk Güneş
Berk Güneş

Video bostu abi kusura bak.a

16 gün əvvəl
Josephh
Josephh

BU SEFER TÜRK KIZ İLE İSTİYORUZ

16 gün əvvəl
bilinmez mk
bilinmez mk

Hr

16 gün əvvəl
Mustan Öztürk
Mustan Öztürk

bi egsoz lazım reis

16 gün əvvəl
zahit öksüz
zahit öksüz

teker yap artık

16 gün əvvəl
Muhammet ali Deniz
Muhammet ali Deniz

Abi bizede ayarlarsın heralde

16 gün əvvəl
Alparslan Aydoğan
Alparslan Aydoğan

hey you

16 gün əvvəl
mobile game
mobile game

Türk bi kızla takıl abi

16 gün əvvəl
Enes Donmez
Enes Donmez

Raquel reis gelsin

16 gün əvvəl
Hamza elyesa Gençalp
Hamza elyesa Gençalp

Artçı olan kisi asla sağa ve ya sola yatmamali herzaman dik durmali

16 gün əvvəl
Artuk Saltuk
Artuk Saltuk

Abi biraz sporla ilgili video yap !!!

16 gün əvvəl
Berkan Nehir
Berkan Nehir

Reis kendin sürerken istediğini yap ama arkanda can taşıyosun dikkat et derim

16 gün əvvəl
Çıtır 7
Çıtır 7

Arap bul abi bide ukraynalı

16 gün əvvəl
Emir Güzel
Emir Güzel

oo abi sizler için sizler için diyon kızları sen götürüyon ayıptır

16 gün əvvəl
oezdem66
oezdem66

linny mae reisi bu motora bi bindirmen lazım ege bey

16 gün əvvəl
Sait Emre ÖR
Sait Emre ÖR

Abi seni dünyalar kadar seviyorum senin iyiliğin için lütfen daha yavaş sür arkanda biri varken onun canı sana emanet Allaha emanet ol

16 gün əvvəl
Ömer Farooq Demir
Ömer Farooq Demir

13:01 yarışılcak araba soldakiydi reis ama kız vardı

16 gün əvvəl
Yunus
Yunus

👍

16 gün əvvəl
Seyyar Çift
Seyyar Çift

Kanalımıza abone arıyoruz :)

16 gün əvvəl
Ahmet Can Sinan
Ahmet Can Sinan

hangi ırktan kız istiyorsanız diyor ahahahhaha

16 gün əvvəl
Alp Alucard
Alp Alucard

Büyük pipi effekti hahhauahaah

16 gün əvvəl
The Badass
The Badass

Reis kyrie gibi oyna videosu gelsin

17 gün əvvəl
yoluk apoş
yoluk apoş

Abi pprnosu ne zaman geliyor

17 gün əvvəl
Muhammed Enes Tarkuş
Muhammed Enes Tarkuş

Daha fazla kız daha fazla videoooo

17 gün əvvəl
fahri köroğlu
fahri köroğlu

200le viraja girdim diyorsun abi düz yol o sen viraj gormemissin

17 gün əvvəl
powderof Cloud
powderof Cloud

Ege'nin motorla yaptığı çılgınlık videolarına espri yapan, olumlu mesaj gönderen herkes bu adamın gelecekte motordan dolayı başına gelebilecek kazadan sorumludurlar.

17 gün əvvəl
CAESAR KK
CAESAR KK

Global olmuşsun kanka

17 gün əvvəl
Tansel Gönül
Tansel Gönül

Gene günün birinde bir Çinli prenses Türk erkeğini kandırırken😁😁

17 gün əvvəl
Kerem Uysal
Kerem Uysal

11:15

17 gün əvvəl
Ferhat Çetin
Ferhat Çetin

Reis bunlar çoluk çocuk motoru sen kendine bi ktm 1290 super duke bak

17 gün əvvəl
Ahmet Borga Karavit
Ahmet Borga Karavit

ege reiiis bok attığın harleyciler o motorlarla tüm amerikayı hatta dünyayı geziyor atlındaki motorla yapamazsın onu :D

17 gün əvvəl
Nihat Ersoy
Nihat Ersoy

Ya abi bende senin gibi İngilizce konuşmak istiyorum ama aklımda cümleyi oluşturamıyorum.Dostlarım siz ne tavsiye verirsiniz veya abi sen ne tavsiye verirsin?

17 gün əvvəl
Rihleste
Rihleste

Fenasınnn

17 gün əvvəl
Heisenberg
Heisenberg

Azraille dans ediyor adam vay mk

17 gün əvvəl
mehmet akif yılmazkaya
mehmet akif yılmazkaya

13 22 saniyede gsxr 750 bahsettin senin için güzel motor tam hız tutkunları için yapılmış motor 300 görüyo tam senlik (motorcu değilim ama çok araştırırım bu bilgiler ondan abi) seviliyosun

17 gün əvvəl
Apo Mazharoglu
Apo Mazharoglu

Altyazılar çok küçük okuamıyorum yada tercüme yap .

17 gün əvvəl
Target Muscle
Target Muscle

https://youtu.be/xL4BoQm-nFQ

17 gün əvvəl
Burak Yıldırım
Burak Yıldırım

Ege Motoru bırak... Birgün bütün sosyal medyalarda ölüm haberini görmek istemiyoruz,ölüm bu kadar kolay ve ucuz olmamalı.. Motoru kullanırken kendini kaybediyorsun.. Yastıga başını koydugunda düşün abi..

17 gün əvvəl
Ali
Ali

Dostum ya hispanik ya da asyalı kızlarla takılıyorsun hep saf amerikan bir kız yok mu çevrende gönder gelsin

17 gün əvvəl
Riverdale Mrs
Riverdale Mrs

Abi çıta çok yükseğe çıktı eskiden görünce adrenalin basıyordu seni şimdi ırk soruyorsun :D

17 gün əvvəl
Yüksel Hancıoğlu
Yüksel Hancıoğlu

Gsxr alabilirsen 1000lik al

17 gün əvvəl
Emir Doğan
Emir Doğan

abi valla şu kızlar arkandayken tek teker yapsana daha çok izlerimm ona göre dudun mu beni

17 gün əvvəl
Furkan Karakoç
Furkan Karakoç

Abi Suzuki hayabusa al

17 gün əvvəl
Ormanadami c
Ormanadami c

İzlerken avuçlarım terledi. Reis adranelin tavan...😎

17 gün əvvəl
seyfvi **
seyfvi **

max speed gelir mi kral

17 gün əvvəl

İrəli

KIZLAR NASIL TAVLANILIR || KIZLARDAN DİNLİYORUZ!!

14:14

KIZLAR NASIL TAVLANILIR || KIZLARDAN DİNLİYORUZ!!

UNSATISFIED - Ege Fitness

Baxış 261K

Kardeşlerim 1. Bölüm

2:11:22

Maraşlı 8. Bölüm

2:6:10

Maraşlı 8. Bölüm

Maraşlı

Baxış 1,9M

ABD'nin En EFSANE Bodybuilding FUARI’nı FETIH Ettik !!

17:51

S1MPLE - 2020 - HIGHLIGHTS | CSGO

25:14

S1MPLE - 2020 - HIGHLIGHTS | CSGO

vLADOPARD 3

Baxış 872K

GÜZEL KIZLA Amerika’da Günümüz NASIL GEÇİYOR ?!

14:59

GÜZEL KIZLA Amerika’da Günümüz NASIL GEÇİYOR ?!

UNSATISFIED - Ege Fitness

Baxış 458K

Kardeşlerim 1. Bölüm

2:11:22

Maraşlı 8. Bölüm

2:6:10

Maraşlı 8. Bölüm

Maraşlı

Baxış 1,9M

Kerimcan Durmaz - Peşimde (Official Video)

3:26

İlkin Hesen - FƏRARİ (Yeni Klip 2021)

4:26

Егор Крид - Голос

3:05

Егор Крид - Голос

Егор Крид

Baxış 2,5M