Bruh Moment
Bruh Moment

Yulaf harici kullanabileceğimiz ne var ? Yulafın yerini tutan bir besin

9 saat əvvəl
Rakun Kemal
Rakun Kemal

EGE BUNUN EVDE SADECE DAMBIL ve BARLA OLANINI DA ÇEK LÜTFEN SPOR SALONLARI ÇOK SIKINTI

9 saat əvvəl
Lucas
Lucas

Beğenmeyenler spor yapmaya yemek yememeye korkanlar

9 saat əvvəl
Mutlu Ercan ÇELİK
Mutlu Ercan ÇELİK

Öncelikle emeğine sağlık çok teşekkür ederim. Sadece şunu merak ettim genel olarak videoların da full body daha yararlı olarak yazmıştın şimdi neden bölgesel çalışıyoruz düşüncenin değişmesini merak ettim

9 saat əvvəl
Ghost Tattoo Studio
Ghost Tattoo Studio

✨✨✨✨

9 saat əvvəl
ongunk k
ongunk k

Katil muhabbeti yuzunden dislike

9 saat əvvəl
Osman Sincar
Osman Sincar

ALFALAR ALFASISIN SENN

9 saat əvvəl
CorS`
CorS`

adama bak kilo alip sonra kilo vermeyi fantaziye çevirmis 😂 bizde bi yag kaybetemedik

9 saat əvvəl
H'Can Ayan
H'Can Ayan

bizim parcalanmaya daha var mübarek ramazan ayını bekliyoruz intermittent fasting gibi :D

9 saat əvvəl
Emre Eken
Emre Eken

EGE EVDE NELER YAPABİLİRİZ BUNU EV VERSİYONLARINI DA VİDEOLARIN SONUNA EKLEYEBİLİR MİSİN? (YORULA BİLİRSİN BU YÜZDEN YAZMAN BİLE BİZİM İÇİN YETERLİ OLACAKTIR.)

10 saat əvvəl
Erdem Karaman
Erdem Karaman

Yer fıstığını direkt yesek olmazmı

10 saat əvvəl
Team Arel
Team Arel

Abi gorona noldiiii

10 saat əvvəl
ATA OKTAR
ATA OKTAR

abi senin kıyafetlerin nerede retiliyor

10 saat əvvəl
Yusuf Karadeniz
Yusuf Karadeniz

15:25 katılıyorum reiss

10 saat əvvəl
BullShift
BullShift

bedava herkesi parçalıyoruz

10 saat əvvəl
Cihan yıldız
Cihan yıldız

Skinny fat bir insanı kaslı hale getir aşama aşama

10 saat əvvəl
Elvis Pilsen
Elvis Pilsen

Moruk sen patlıyosun

10 saat əvvəl
Ahmet Çağatay
Ahmet Çağatay

HEY EGE EVDEKİLERİN NEDEN PIPISI DAMARLI OLMUYOR ? ACİLEN EV VERSIYONUNU İSTİYORUZ DOSTUM!!

10 saat əvvəl
Emre Eken
Emre Eken

11:45 HAYAT SPORDAN İBADET DEĞİL

10 saat əvvəl
techh
techh

ege valla soylediklerin yorumlamalarin hepsi mantikli. kanalda 1milyona ulasmis. tebrikler simdiden

10 saat əvvəl
Tolunay
Tolunay

Abi senin gibi olucam ama ne yazık ki senin kadar yakışıklı,kaslı değilim.

10 saat əvvəl
RaceZone
RaceZone

08:25 ow look at this tashshacks men! 😂 Arnold olsan fark etmez gülünce kaslar gevşer..

10 saat əvvəl
Yusuf Şimşek
Yusuf Şimşek

2 gün uyguladım zor yürüyorum normalmi

10 saat əvvəl
RaceZone
RaceZone

5:32 Pumpsız çıksak Baran'ın çocuğu gibi durucaz.. 😂😂

10 saat əvvəl
oğuzhan KILIÇ
oğuzhan KILIÇ

İdmanı akşam yapanlar için nasıl yapmalıyız acaba öğün sıralamasını iş yüzünden

10 saat əvvəl
Kemal tuğrul AKAR
Kemal tuğrul AKAR

Benim tdee 1.300 cikiyo niye

10 saat əvvəl
Emre Eken
Emre Eken

abi oylama falan açmana gerek yok bu zamana kadar hep kendin için yaptın bunları bu saatten sonrada aklından ne geçiyorsa onu yap.

10 saat əvvəl
Jagged Moruq
Jagged Moruq

11:07 Birisi bunun iyilik olmadığını Ege abimize anlatabilir mi?

10 saat əvvəl
Samet Yıldız
Samet Yıldız

Yanlış anladın herhalde havalı kızlar için söylüyor onu

10 saat əvvəl
Mehmet Ali Kayası
Mehmet Ali Kayası

Kanka iyi hos anlatiyon ilk birkac gun guzel de gidiyor ama her gun tavuk ya da balik yenmiyor ya hani birkac gun sonra midesi kaldirmiyor insanin onu napicaz

10 saat əvvəl
Whyro
Whyro

Abi geçen yaz koronadan dolayı çok kiko akmıştım 1 80 im 82 kiloya çıktım (yağlı olarak) sonra o yaz havuza gittiğimde çok utandım hep göbeğimi sakladım ve bir karar verdşm eylülden aralık a kadar evde spor yaptım ve şimdi salona yazıldım umarım bu yaz vücudumu senin dediğin şekilde sergileyebilirim

10 saat əvvəl
Whyro
Whyro

O günden sonra 73 e düşüp göbeğimi eritrim şuan kas kütlesi kazandım biraz 77 kiloyum hedefim senin hedefim UNSATISFIED

10 saat əvvəl
Yiğit Can
Yiğit Can

lütfen paylaş kız videolarını instagramlarını vermesen de olur

10 saat əvvəl
Emin Gönel
Emin Gönel

Ulan ayıp be ayıp herif 20k like istmiş çok görüyorsunuz

10 saat əvvəl
Jagged Moruq
Jagged Moruq

9:47 🤣

10 saat əvvəl
BÖH Hamsi
BÖH Hamsi

18.15

10 saat əvvəl
Barış Göde
Barış Göde

Abi süt ve süt ürünleri hakkında ne düşünüyorsun? Büyükmek isteyenler parçala behçet yapsınlar mı? Seviliyorsun Abi.

10 saat əvvəl
EMİRHAN DEMİRCİ
EMİRHAN DEMİRCİ

Abi sen harbi bir gorilsin 🔥🔥🔥

10 saat əvvəl
Mustafa Özbahar
Mustafa Özbahar

Protein tozu önerirmisin ve sağlam bir bilgi bide karın idmanı bide benim vücudum iyi ama karın bölgem yağlı biraz 3 aydir spora gidiyorum daha adam akıllı gelişim yok

11 saat əvvəl
Mustafa Özbahar
Mustafa Özbahar

Tavuk vs her gün yiyorum

11 saat əvvəl
RaceZone
RaceZone

08:10 El yumruğunu yemeyen, kendi yumruğunu balyoz sanırmış :)

11 saat əvvəl
Cagne e
Cagne e

en az 630-650 tl tutuyor gençler 1 aylık protein tozunu eklersek 800 bulur herhalde

11 saat əvvəl
Halil Tıraş
Halil Tıraş

Abi zorlasam burnumu kapatıp çiğ yumurta gömerim ama sirkeye yaklaşamıyorum onun yerine zencefilli su veya başka bir şey önerirmisin

11 saat əvvəl
Eren Erdoğan
Eren Erdoğan

Aga şimdi niye Split yapıyorsun

11 saat əvvəl
Olcay Seven
Olcay Seven

450 gr tavuk göğsünü tek seferde yiyince vücut hepsini enzimleyemez sindiremez çoğu protein boşa gidecektir bence yanlış bir uygulama

11 saat əvvəl
Yiğit Can
Yiğit Can

abi amk ya. yulaf jinekomasti yapıyor dedin eskiden tüm yulafları toprağa gömdük. şimdi yulaf yeyin diyon

11 saat əvvəl
Eyup310
Eyup310

Arka plandaki müzigi biraz kıs bence

11 saat əvvəl
Ali Ferhat Çınar
Ali Ferhat Çınar

Çok haklısın teenage gibi kız, motor videolarını sana yakıştıramıyorum. Özelin bırak özel kalsın. Unutma! Koyduğun videolar kitleni belirler.

11 saat əvvəl
Ali Serdar Yalçın
Ali Serdar Yalçın

Bencede reis ev idmanlari artsin

11 saat əvvəl
C- K
C- K

reis sende katılcı mı ooldun yav

11 saat əvvəl
Selahattin Aslan
Selahattin Aslan

yine çok haklısın kral

11 saat əvvəl
Dt. Şehzade Beyazıt
Dt. Şehzade Beyazıt

Kızlara özel yeni kanal aç

11 saat əvvəl
Kroz Gaming
Kroz Gaming

3:58

11 saat əvvəl
SALİH ERDEM YILMAZ
SALİH ERDEM YILMAZ

AGA CARDIO YAPMIYORMUSUN

11 saat əvvəl
_GUAPO_ 1907
_GUAPO_ 1907

dostum sen orda cılek ve yer fıstııgı ezmesını cok ucuz alıyorsun burda el degmıyor.... proteın tozları tarzı seylerı zaten sen soyledın orda buraya gore cok ucuz dıye... et tavuk vs .. zaten bızım ulke malum fıyatları... kısaca bızım ulkede en rahat bulacagmız seyler sut yumurta yulaf olur ondan da bı sıkım vucut cıkmaz bızden...

11 saat əvvəl
Can Aslan
Can Aslan

8:59 ✔️

11 saat əvvəl
mikail taşkıner
mikail taşkıner

katıla koyma kız videolarını

11 saat əvvəl
Fatih AKG
Fatih AKG

Kızlarla video isteriz

11 saat əvvəl
Fatih AKG
Fatih AKG

Motovlog gelmicekmi

11 saat əvvəl
Fatih AKG
Fatih AKG

Abi hani doğal vücut gelistirmeydi

11 saat əvvəl
Devid
Devid

Ege protein tozu kullaniyomu?

11 saat əvvəl
Süleyman Akgün
Süleyman Akgün

Seviliyorsun abi karilar icin izlemiyorum izleyemler baska kanallara gitsin bizim amacimiz spor 💛❤

11 saat əvvəl
LoL sefası
LoL sefası

aga siz salak mısınız kızlara 2 gram ingilizcenizle ne yazıyonuz

11 saat əvvəl
kasap gaming
kasap gaming

Definasyon için full body daha mantıklı deilmi

11 saat əvvəl
Bora Gürol
Bora Gürol

👍

11 saat əvvəl
PARANORMAL
PARANORMAL

Müzik listeni at kankam 👍

11 saat əvvəl
mete kaan
mete kaan

Ben günde kardiyo ve crossfitle 700-800 kalori yakıyorum, Günde ortalama 600-900 kalori alıyorum. Karbonhidrat ve şekeri kestim, sabahları yumurta 2 tane, yulaf ezmesi Öğlen, yine yumurta ve tavuk gibi proteinlerden 200-250 kalori alıyorum. Akşam; brokoli, karnıbahar gibi az kalorili sebzeler yiyorum. Günde 2000-2500 kalori yaktiğımızı varsayarsak sporla 3000 kalori yakıyorum ve 1500-2000 kalori boşluğu olusturdum. Sizce iyi mi? spordan anlayan birleri varsa, izlediğim yol doğru mu sizce?

11 saat əvvəl
arif bilen
arif bilen

Hacı abi yaş grupları içinde bi program açıklaması yaparmisin ben 39 yaşındayım buna enerjim yetmez imkansız

11 saat əvvəl
Hamza Yildirim
Hamza Yildirim

God of motivation

11 saat əvvəl
Mirze Memmedzade
Mirze Memmedzade

Zaten antrenman videolarından başka videoları izlemiyordum. Bence antrenman videolarına ağırlık ver daha güzel olur.

11 saat əvvəl
Ozkan Hallum
Ozkan Hallum

Ulan bu nasil bir enerjidir.

11 saat əvvəl
Ayyaş Yunuz
Ayyaş Yunuz

Kanka ilk videonda 2800le basliycam dedin sonra 2500 dedin şimdi ,2300le başladın ama kafam karıştı yaaa

12 saat əvvəl
Mr Ersel
Mr Ersel

Çileğe düştüm

12 saat əvvəl
Mustafa Alioğlu
Mustafa Alioğlu

Bu mu yoksa spartaküs karın mı daha iyi olur

12 saat əvvəl
murat bayrak
murat bayrak

Ege fitness adamdır

12 saat əvvəl
Mustafa Alioğlu
Mustafa Alioğlu

Spartaküs fulbody mi bu mu Hangisini yapsam daha iyi olur?

12 saat əvvəl
Kadir Kesikci
Kadir Kesikci

Demekki 18 yaş üstü bu videoyu izlemesine gerek yok

12 saat əvvəl
Ertan Çevik
Ertan Çevik

Kralll

12 saat əvvəl
Ertuğrul Yılmaz
Ertuğrul Yılmaz

İdmanı birlikte yaparken araya reklam girmesine sevinen bir benmiyim

12 saat əvvəl
Ad Soyad
Ad Soyad

Sen yetkili bi abiye benziyon

12 saat əvvəl
Ç3D D2L4E4
Ç3D D2L4E4

Senin aklına öyle birşey gelmiştirki senin aklın normal çalşmıyor zaten kim bilir adamsın

12 saat əvvəl
The rock Rain
The rock Rain

Kanka iş Motivation.video.yap

12 saat əvvəl
Umut Daşak
Umut Daşak

Yohimbine hcl hakkinda dùsùncen ney

12 saat əvvəl